ESTE OK SĂ TE RAZGÂNDEŞTI!

Nu ai primit produsul pe care ţi-l doreai? Nu-i nimic, înştiinţează-ne şi vei primi banii înapoi! Conform Termenilor şi Condiiţilor ce guverneaza site-ul www.emagik.ro, în termen de 10 zile de la primirea coletului poţi returna produsele cumpărate şi primeşti banii înapoi.

Nu se accepta pentru returnare produsele desigilate, testate sau încercate, produse care prezintă modificări fizice, lipsuri cantitative, lovituri, ciobituri, zgârieturi, şocuri, etc.

Produsele comercializate pe acest site sunt în perfectă concordanţă cu normele şi cerinţele europene aplicabile la această dată inclusiv pe teritoriul României.

Garantăm în procent de 100% originalitatea produselor şi provenienţa acestora exclusiv pe căi legale.

Produsele au certificat de valabilitate, certificat de calitate / conformitate ”Certify of sanitary / phytosanitary inspection / Certify of Authentic and Genuine Products”

VALABILITATEA ŞI PREZENTAREA PRODUSELOR COSMETICE

Mulţi clienţi sunt interesaţi de calcularea termenului de valabilitate al produselor, mai ales că pe unele produse nu se întâlneşte specificat un interval de valabilitate a produsului.

Acest lucru este perfect legal şi se încadrează în reglementarile legii 178/2000 privind produsele cosmetice armonizată cu prevederile directivelor Comisiei Europene, care precizează la articolul 8 lit e) faptul ca:

Termenul de valabilitate, marcat prin sintagma “A se consuma de preferinţă înainte de”, urmată de data sau de detalii privind locul unde este inscripţionată data pe ambalaj. Această informaţie se completează printr-o indicare a condiţiilor care trebuie satisfăcute pentru a garanta valabilitatea declarată. Data se exprima clar şi constă din luna şi anul, în ordinea respectiva.

Indicarea termenului de valabilitate nu este obligatorie pentru produsele cosmetice cu o valabilitate minima de cel putin 30 de luni. Asemenea produse sunt însoţite de indicarea duratei de utilizare de la deschidere care nu prezintă nici un pericol pentru consumator.

Semnul distinct pentru durata de utilizare de la deschidere este prevazut în anexa 2 a legii mentionate şi este prezentat sub forma desenelor urmatoare:

Când cumpăraţi un produs din această categorie, la o analiză a acestuia, veţi observa o cutie cu un capac deschis care are trecut în mijlocul ei semnul : 6M, 12M, 24M, 30M etc.

Acest desen se traduce astfel: Termenul de valabilitate se calculeaza din momentul deschiderii produsului si este de – conform desenelor – 12 luni / 36 luni.
Totuşi, dacă din anumite motive această cutie NU este prezentă pe produs acest lucru nu înseamna ca produsele nu au termen de valabilitate sau sunt expirate.

Produsele se livrează în ambalajul lor original care poate fi:

1. – simplu, atunci cand produsul nu se află în cutie, majoritatea produselor venind în cutii de carton sau ţiple cu un număr mai mare de bucăţi inclus în ambalaj;

2. – în cutie, atunci când produsul este ambalat direct de producător în cutie, singur;

3. – cartonat, atunci când este amblat pe un suport de carton, sigilat cu o fereastră transparenta din material plastic.

Iată câteva termene general acceptate pentru produsele cele mai utilizate:

– fond de ten – intre 12 si 24 de luni;
– pudra – intre 24 si 36 de luni;
– blush/ bronzant – intre 18 si 24 de luni;
– fard de pleoape – intre 18 si 24 de luni;
– gloss/ ruj – intre 18 si 24 de luni;
– rimel – 6 luni;
– creion de ochi/buze – intre 18 si 24 de luni;
– corector – intre 18 si 24 de luni.

Aceste termene de valabilitate sunt în strânsă legătură cu modul de utilizare şi condiţiile de depozitare a produsului. Orice produs cosmetic, depozitat în locuri racoroase, ferite de umezeală, fără expunere la soare, îşi va menţine proprietăţile şi caracteristicile sale pe toată durata sa de folosire.

ATUNCI CÂND SESIZAŢI PRIN ORICE MODALITATE (MIROS, GUST, VĂZ) CĂ UNA DIN PROPRIETĂŢILE PRODUSULUI S-A MODIFICAT ARUNCAŢI ACEL PRODUS PENTRU CĂ VA POATE DAUNA SĂNĂTĂŢII

Având în vedere volumul mare de produse care vin de pe plan internaţional şi datorită faptului că anumite produse sunt ambalate şi denumite în mod diferit în funcţie de aria geografică căreia i se adresează, sunt situaţii când un produs diferă la ambalaj şi mod de prezentare faţă de ceea ce s-ar putea să aveţi deja acasă, însă nu se pune problema asupra calităţii sau a originalităţii .