COMENZI / LIVRARE / RETUR

LA COMENZI DE PESTE 200 lei beneficiaţi de TRANSPORT GRATUIT prin curierat rapid oriunde în ţară.

ATENȚIE!

ÎN CAZUL COLETELOR EXPEDIATE ŞI NERIDICATE NE REZERVĂM DREPTUL DE A SISTA ORICE COMANDĂ VIITOARE!

Vă mulțumim, echipa emagik.ro!

PREŢURILE AFIŞATE INCLUD TVA 19%

COMANDA ONLINE

Modalitatea de comanda online este foarte simpla si foarte sigura. tot ce trebuie sa faceti este sa urmati cativa pasi foarte simpli.

1. Alegeti un produs din categoriile eMAGIK.ro sau direct din prima pagina a website-ului.

2. Mergeti in pagina de prezentare a produsului, selectati cate produse de acelasi tip doriti sa comandati, apoi faceti click pe butonul „ADAUGA IN COS„.

3. In partea de sus a website-ului o sa apara un mesaj care va informeaza ca produsul a fost adaugat in cos, iar iconita cosului de cumparaturi, o sa afiseze numarul de produse adaugate in cos.

4. Faceti click pe „Plaseaza Comanda” sau pe iconita cosului de cumparaturi, pentru a merge la pagina de „Finalizare Comanda”

5. Introduceti corect datele de livrare si de facturare, bifati ca sunteti de acord cu „Termenii si Conditiile”, apoi faceti click pe „PLASARE COMANDA„.

6. Dupa ce ati plasat comanda, o sa apara o pagina cu un mesaj de confirmare al comenzii.

Totodata o sa primiti si un mesaj pe adresa de e-mail inscrisa la detaliile de facturare, in care va sunt prezentate detaliile comenzii dumneavoastra.

MODALITATI DE PLATA

A. PLATA RAMBURS

Coletul se expediază după confirmarea telefonică a comenzii iar plata se face în momentul predării acestuia către dumneavoastra de către curier.

Compania de curierat cu care lucrăm este: FAN COURIER

În momentul confirmării unei comenzi, unul dintre operatorii noştri vă va comunica şi costurile de transport a produselor comandate.

LIVRĂRILE SE REALIZEAZĂ DOAR PE TERITORIUL ROMĂNIEI.

B. PLATA CU CARDUL

Serviciul de plată ON-LINE nu este încă disponibil

C. Virament Bancar ( IBanking ) sau depunere în contul bancar:

RO20 BTRL RON CRT 026 746 050 1 deschis la BANCA TRANSILVANIA, Focşani – Vrancea.

Se va achita contravaloarea comenzii în contul de mai sus al firmei SC DOIDEII SRL. Livrarea comenzii se efectueaza la confirmarea intrării banilor în cont.
Atentie:

* Durata expedierii (24 ore) se calculează din momentul în care aţi primit confirmarea telefonică de către unul dintre operatorii noştri;

* Comanda dumneavoastră este prioritatea noastră şi facem tot posibilul pentru expedierea cât mai repede a coletelor. Deoarece fiecare colet se pregăteşte cu atenţie şi oferim tuturor clientilor consiliere în alegerile făcute, expedierile se fac în aprox. 24 ore din momentul în care aţi plasat comanda pe site.

În cazul în care produsul respectiv sau unu dintre produsele dorite devine temporar indisponibil, vă vom informa despre acest lucru în momentul confirmării prin telefon/e-mail a comenzii.

În cazul în care constataţi că pachetul dumneavoastră a sosit avariat vă rugăm să ne contactaţi în cel mai scurt timp posibil în vederea remedierii problemei.

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalaţi cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul şi a fi înlocuit cu cel corect.

Toate costurile de retur şi transport al produsului corect vor fi suportate de emagik.ro;

În cazul coletelor expediate şi neridicate ne rezervam dreptul de a sista orice comanda viitoare!

POLITICA DE RETUR

Ne dorim să fiţi pe deplin mulţumiţi de produsele cumpărate din magazinul nostru on-line. Dacă din anumite motive nu sunteţi pe deplin satisfacut de articolele achiziţionate le puteţi returna iar noi vă vom înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră.

Ordonanta Guvernului nr130/2000 prevede urmatoarele:
“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.
Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.

Când comandaţi fiţi siguri că aţi ales produsul dorit deoarece retururile sunt acceptate în măsură în care sunt îndeplinite anumite condiţii, şi anume:

1. Aţi trimis un mail la [email protected] în care explicaţi de ce anume doriţi returnarea produsului sau aţi sunat la unul dintre numerele de telefon de pe site şi aţi comunicat problema.

2. NU aţi desigilat şi nu aţi modificat sub nici o formă, modul original în care produsul a fost livrat.

* La retur sunt acceptate doar produsele care respecta întocmai forma în care ele au fost livrate, însoţite de factura de achiziţie;

* Sub nicio formă nu se admit la retur produse care au fost desfăcute, testate, nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori şterse.

* Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare şi nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

3. Aţi primit aprobarea de a trimite produsul înapoi de la operatorul nostru care a luat la cunoştiinţă motivul pentru care doriţi returnarea produsului. Tot acesta vă va spune şi care este modalitatea de retur acceptată, diferită de la caz la caz;
– Produselor li se va analiza integritatea, iar dupa ce această condiţie este îndeplinită banii vor fi returnaţi. Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs.

Toate aceste clauze şi condiţii sunt prevăzute în:

– Ordonanţa nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă.

– Legea nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă.

Nota: in cazul returnarii produselor comparatorul trebuie sa achite taxa de retur.

Formular Cerere Retur

COMENZI PRIN TELEFON

Contactati-ne la 0728.347.247.

Suntem aici pentru a vă ajuta în a alege și a cumpăra produsul dorit!

Cand ne puteți contacta?

– Dacă nu aveți acces la internet și doriți să lansați o comandă, fără a vă înregistra;

– Câteodată este dificil să alegeți un singur produs din gama noastră variată – nu știți ce produs să selectați? Noi suntem aici pentru a vă asista.

– Doriti să modificați comanda – de exemplu, să schimbați adresa de livrare, să alegeți alt produs, alte informații importante care doriți să le comunicați.

– Nu gasiți răspuns pe site la întrebările dumneavoastră în legătură cu serviciile emagik.ro .

Personalul nostru calificat este gata să vă ajute cu orice problemă sau întrebare, de luni pana vineri, între orele 10:00-18:00.

De asemenea puteți trimite întrebările sau observațiile dumneavoastră la adresa: [email protected]